Voorbereiding - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Mitchell Izelaar - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Mitchell Izelaar - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Mitchell

Blijf op de hoogte en volg Mitchell

08 September 2014 | Nederland, Spijkenisse

De voorbereidingen voor mijn reis gaat erg voorspoedig. Ik heb al een Working Holiday visum. Met dit visum mag ik een jaar blijven en mag ik ook werken. Het vliegticket is ook al binnen; de vertrekdatum is 14 oktober (2014).
Rugtas, slaapzak, camera etc etc etc heb ik ook al gekocht.
Ik moet nog wat kleine dingetjes kopen en een compacte laptop. Uiteraard moet ik ook nog alles in mijn rugtas proppen.

Tijdens mijn reis wil ik af en toe deze reisblog gaan bijhouden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mitchell

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 2901

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 31 December 2014

Backpacken in Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: