Backpacken in Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Mitchell Izelaar - WaarBenJij.nu Backpacken in Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Mitchell Izelaar - WaarBenJij.nu
Backpacken in Australië en Nieuw Zeeland

14 oktober om 12:55 (s'middags) vertrek ik richting Sydney, waar ik na 26 uur en een korte tussenstop in Hongkong zal aankomen. In Australië ga ik vooral de oostkust bekijken en het binnenland. Wanneer en welk deel van Nieuw Zeeland ik ga bekijken weet ik nog niet precies.

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eerste week Down Under

08 September 2014

Voorbereiding
Mitchell

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2904

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 31 December 2014

Backpacken in Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: